Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

blogovision 2015 | νούμερο 1

Δεν μου άρεσαν καθόλου οι φετινοί Tame Impala αλλά μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ το τρελό, ακομπλεξάριστο ξαδερφάκι τους. Η άμουση αδερφή μου βέβαια είπε ότι θα γελάει ο κόσμος με αυτό που θα βάλω στο νούμερο ένα αλλά δεν με νοιάζει καθόλου, που νομίζω ότι ήταν και το γενικότερο νόημα του δίσκου αυτού. Αν έβγαζε νόημα δηλαδή. Αγαπημένος δίσκος για το 2015 λοιπόν είναι το Man It Feels Like Space Again (wow!) των Pond που είναι ακριβώς ότι λέει και ο τίτλος του (δεν ξέρω τι μου συμβαίνει). Αγαπημένα κομμάτια τα Holding Out For You για να ερωτευτείς έναν γελοίο τύπο με αφάνα (τι κιθάρες! θα τρελαθώ!), Medicine Hat με τα καλύτερα 2 λεπτά μουσικής παραζάλης για φέτος, Elvis' Flaming Star γιατί με λένε Χαρά και έβαψα τα μαλλιά μου μπλε και βασικά όλα. 

Και του χρόνου!


Blogovision 2015 - The Red Edition
  1. Pond - Man It Feels Like Space Again
  2. Susanne Sundfør - Ten Love Songs
  3. Majical Cloudz - Are You Alone?
  4. The Dø - Shake Shook Shaken
  5. Portico - Living Fields
  6. Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
  7. Beach House - Thank Your Lucky Stars
  8. Marina and The Diamonds - Froot
  9. Marika Hackman - We Slept At Last
  10. The Weeknd - Beauty Behind The Madness
  11. Low - Ones And Sixes
  12. The Maccabees - Marks To Prove It
  13. The Districts - A Flourish And A Spoil
  14. Jamie xx - In Colour
  15. Lana Del Rey - Honeymoon
  16. Foals - What Went Down
  17. Other Lives - Rituals
  18. CHVRCHES - Every Open Eye
  19. Lower Dens - Escape From Evil
  20. Father John Misty - I Love You, Honeybear

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου